Klant-kyckling

Lyckades ge mig själv både ett sticksår och ett skärsår idag när jag rensade i lägenheten. Först sticksår i benet av en gammal PVK som låg och skräpade sedan vårterminen, tur att den endast var använd på några gummiarmar i skolan. Och ja, jag vet, otroligt klantigt att glömma en sådan liggandes på måfå i lägenheten, ni behöver inte påpeka detta, Bamse-plåstret på smalbenet gör det åt mig. Sedan lyckades jag skära upp nästan halva tummen på en trasig glasruta från en tavelram ca fem minuter senare. :( Nu har jag röjt färdigt för idag.



Ska ägna resten av kvällen åt att bläddra i min fina bok som kom med posten idag:

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Stackare... Blåser på tummen

Men vad är en PVK?



Kram

2009-09-05 @ 10:19:00
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hej tjejen! Hur är det annars, förutom skadorna? =)Vi måste ta en fika snart, om du är hemma imorgon kan du väl kika förbi sjukhuset vid halv fyra, slutar då.

KRAM

2009-09-09 @ 18:45:55
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0