Det är synd om människorna...


Beroende av Facebook


Alltså, jag kan förstå att folk blir beroende av alkohol, nikotin, socker, spel etc etc. Det ger något, triggar ett endorfinpåslag i hjärnan. Men Facebook! Det är ju inte ens kul! Vad gör man när man är inloggad, läser vänners uppdateringar och kollar sin wall om någon skrivit nåt intressant. När man väl har gjort det är väl Facebook bland det tråkigaste som finns. Visst, jag kan också kolla min Facebook ett par gånger om dagen ibland men då har det mer att göra med uttråkning än ett tvång. Det är inte så att jag får panik om jag inte har tid att logga in på ett par dagar. Usch nej, stackars människa, get a life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0