Läkemedelsräkning 2 försök 1

Nu har de rätta svaren på läkemedelstentan kommit  och jag hade åtminstone ett fel. Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag avrundade 20,8 till 20 istället för 21...så det blir omtenta för mig.

Nu sitter jag och dricker kaffe (Ja, jag vet, detoxen blir inte lika effektiv då men om jag ska fortsätta vara en snäll människa som inte spontandödar folk för att de andas för högt i föreläsningssalen så måste jag ha mitt dagliga koffein. Jag är ju fortfarande sockerfri och alkoholfri i alla fall. ) och letar en vetenskaplig artikel som ska handla om omvårdnadsetik eller Kari Martinsen (flummig omvårdnadsteoretiker). Ska snart möta Sandra som kommer med tåget från Köping, och så ska vi bege oss till biblioteket för lite pluggning. Nu måste jag söka vidare.

Jag utan koffein:


Jag med koffein:


Kommentarer
Postat av: Sandra

Faen va skönt att äntligen ha en artikel jävel =)

Det gjorde vi bra



Mejlar dig om ett tag. Ska bara käka sen börja skriva rent.



KRAMAR

2009-03-10 @ 15:05:47
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Faen va skönt att äntligen ha en artikel jävel =)

Det gjorde vi bra



Mejlar dig om ett tag. Ska bara käka sen börja skriva rent.



KRAMAR

2009-03-11 @ 11:00:05
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Anneli Englund

Du och Jonas kommer vara de bästa ssk i världen... Mmmm man kan då mörda utan koffein ;)Finns somliga man kan sätta klona i hjärtat och vrida om....

...smack.

2009-03-11 @ 13:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0