Detox - dag 4 av 21

Idag var jag och Sandra i skolan och pluggade ett par timmar och imorgon ska vi till stadsbiblioteket för att plugga vidare. Mycket ambitiöst för att vara vi måste jag säga. :) På fredag är det läkemedelstenta igen, jag ska skriva Läkemedelsräkning II för första gången. Vi får se hur det går, beräkning av gas verkar inte så svårt men däremot insåg jag att jag lagt av mig lite när det gäller enhetsomvandlingarna. :S Så imorgon blir det till att plugga som attans, alla rätt ska det ju vara.

Efter pluggandet mötte jag Carina på stan för att fika och sedan gå hem till henne och leka med hennes nyinflyttade kattunge. Han var så söööt, och jättebusig. :) Sedan tog vi oss en promenad till Willys för att handla. Vi har ju börjat detoxa båda två den här veckan och Carina bestämde sig för att äta enbart flytande första veckan så hon är konstant hungrig just nu stackarn. Jag vet inte hur länge vi gick omkring och tittade och tänkte orena tankar runt godishyllorna på Willys, men vi var duktiga för vi köpte inget. Till slut stod vi helt desperata och luktade på duschcremer som luktade godis, hahaha! Detta kommer att bli tre långa veckor! Jag kör ingen flytande fasta dock, bara socker-, alkohol- och koffein-fritt och bara "ren" mat, inga halvfabrikat och annat med skumma tillsatser, men det är ungefär som jag äter i vanliga fall också så det är ingen större förändring. Fast de här tre senaste dagarna har jag inte varit så koffeinfri ska jag erkänna. Har haft så mycket plugg så jag har liksom inte tid att ligga och halvsova i soffan med huvudvärk på eftermiddagarna och kvällarna just nu därför har jag tillåtit mig själv en mugg kaffe (fast extra svagt sådant) på eftermiddagarna när abstinensen sätter in. Imorgon ska jag dock göra ett försök att vara utan kaffet också.

 
Jag kör Weledas detox och Carina Methodraine, båda är på tre veckor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah, gött att du har läkemedlesräkning 1 avklarad. jag gör den för 3e gången imorgon, ett jäkla fel båda gångerna....

du får ha lycka till med 2an!

kram Sandra

2009-03-05 @ 13:43:16
URL: http://wwww

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0