Tentaångest

Jag och Sandra träffades på stan för en kaffe idag, sedan passade vi på att ta en sväng ut till Ikea för att handla lite nödvändigheter; kaffepress till mig och duschstång till Sandra (som hon senare glömde på bussen, stackarn! :( ) Jag köpte även två jättekaffemuggar så nu kan jag avnjuta mitt kaffe halvlitervis. Härligt! :D Nu måste jag återgå till mina farmakologiböcker. Usch, känns inte alls hoppfullt inför den här tentan. Jag blir bara mer och mer förvirrad för varje dag som går.

Dagens bästa köp:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja, kan jag bli klantigare. Sen springer jag tillbaka till bussen och kollar om den är där. Men kollade såklart på fel buss för den vi åkte hade ju redan åkt! HAHA



Nu antar jag att du dricker kaffe =)

Jag har vart ute och gått men NU JÄVLAR MÅSTE jag plugga ;)

Kram

2009-03-25 @ 16:39:28
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Anonym

samma här...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0