Pluggdag

Idag har jag varit himlans duktig. Har pluggat som bara den och lärt mig massor (nåja, en del) om massa (nåja, en del) sjukdomar. Dessutom har jag hunnit med att tvätta. Ikväll blir det en lugn kväll med Greys och gos med katterna. Imorgon och på fredag har jag fullt upp med föreläsningar och på fredag blir det förmodligen lite utgång med Carina, kanske även på lördag. Förutom det har jag en massa tentaplugg framför mig de närmaste två veckorna, har en jobbig tenta i sjukdomslära och farmakologi den 30:e. Nu ska jag ge de här två lite kärlek:

Kommentarer
Postat av: Joooohan

Solen skiner köpa gardiner. Imorgon får jag nycklarna till gården. Oh happy days!

2009-03-19 @ 12:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0