Blev utmanad...

...av Sandra. Brukar inte anta bloggutmaningar annars men idag gör jag ett undantag, behöver vila hjärnan med nåt lättsamt efter allt pluggande jag gjort idag. :)
 
4 av mina favoritprogram på TV

* Ugly Betty
* Desperate Housewives
* Greys Anatomy
* Project Runway

4 saker jag gjorde igår

* Fullkornspannkakor
* Började detoxa
* Gosade med katterna
* Såg på The Hills

4 saker som jag ser fram emot

* Sommarlov!
* Bli klar med ssk-utbildningen
* Flytta till Spanien
* Plugga design

4 av mina favoritrestauranger

* Thairestaurangen i Viken, har i och för sig inte ätit där än, men jag har hört från säkra källor att den kommer att bli en favorit när jag väl gör det. :)
* Tom Yam
* Arena
* BK?

4 saker på min önskelista

* Flytta till Spanien och ...
* ...plugga design på IED
* Vinna en miljon så jag har råd med ovanstående
* Live happily ever after...

Så måste man ju utmana någon själv också...det får bli Niklas, Therese, Hellie, och Nilla

Kommentarer
Postat av: Nilla

Godmorgon. Utmaningen är antagen =)

2009-03-03 @ 07:06:10
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com
Postat av: Sandra

Du kommer nog mixa ssk-jobb, life-jobb med design när du blir stor. Kan bli en spännande kombination.



Nu sitter jag i skoaln och ska strax hem. Hörs sen. KRAM

2009-03-03 @ 15:23:04
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0