Middag- och biodejt ikväll

Idag har jag haft föreläsning om klinisk kemi och ateroskleros bland annat. Det var intressant, det är alltid så mycket roligare när det är läkare och sjuksköterskor, som annars är ute i verkligheten och jobbar, som kommer in och föreläser istället för alla dessa sömnpiller till professorer som tillbringar större delen av sitt liv instängda på ett kontor och är ungefär lika karismatiska som en dammtuss.

Nu sitter jag och repeterar lite om hjärtats anatomi och fysiologi som kan vara bra inför sjukdomsläran. Snart ska jag börja göra mig iordning för min "dejt" med Sandra ikväll. Vi ska gå ut och äta på nåt trevligt stället och sedan blir det bio; "He´s just not that into you". Kanske kan vi lära oss nåt av den, fast egentligen tycker jag att de borde göra en film för alla killar också som heter; "Skicka ett sms då åtminstone och säg det för i helvete!" :)



Älskar de första 25 sekunderna av trailern. Hur många gånger när man var liten fick man inte höra att om en kille var dum mot dig så var det för att han var kär i dig?? Barndomen, det är fan där problemen börjar!! Inte konstigt att man blir som man blir när man växer upp! Det här måste vara den bästa filmen som nånsin gjorts, och jag har inte ens sett den än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0