Katastrofmorgon!

Började med att unna mig en lång sovmorgon till klockan 12, innan jag insåg att det numera är sommartid så det blev egentligen sovmorgon till klockan ett. När jag sedan gått upp, ätit en frukostomelett i lugn och ro och ska sätta mig framför datorn med en kaffe och plugga lite sjukdomslära möts jag av följande budskap på skärmen: "Tjänsten user profile service misslyckades med inloggningen. Det går inte att läsa in användarprofilen." Katastrofo!! Testar att starta om några gånger men med samma resultat. Halvt hysterisk lyckas jag få tag i Patrik som via telefon får guida mig hur man tar bort mitt gamla användarkonto (och därmed 50 GB av mitt liv :'( ) och skapa ett nytt. Nu har jag äntligen fått ordning på allt igen, som tur var så kunde jag spara undan alla bilder och ett par livsviktiga dokument, men det var det enda...resten är ett minne blott. :( Jaja, nu måste jag väl försöka motivera mig att tentaplugga litegrann mitt i all misär. Suck...
Nästan så tom är min dator nu...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja fy fasen va tråkigt att förlora allt. Känns helt hemskt att man faktiskt är så beroende av sin dator.



LYCKA TILL IMORN DU ME!

KRAM

2009-03-29 @ 21:10:04
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0