Filmkväll

Jag och Carina var dåliga detoxare igår. När jag kom till videobutiken stod Carina redan med påse och skopa i högsta hugg framför lösgodiset. Det räckte för att övertala mig att göra likadant. Vi tog en detoxpaus igår helt enkelt, som belöning eller nåt för att vi klarat nästan en vecka... :) Idag är vi dock tillbaka på banan igen. Tre skräckfilmer hyrde vi igår:


Både Rec och Barnhemmet var stundtals så läskiga att vi skrek högt, fast Rec var nog allra läskigast. Vacancy 2 såg vi sist och den var inte så speciellt läskig alls, ganska klyschig och förutsägbar.

Carina ser på Barnhemmet.

Carinas söta katter; Maya och kattungen som inte fått nåt riktigt namn ännu. Hittils har han gått under namnen; Miro, Gato, Brorsan och Mumrik. Undrar om han kommer att få en identitetskris när han blir stor... :)

Kommentarer
Postat av: Anneli Englund

Hej!

Vad jag saknar dig, vill ha en vin o skräckfilm kväll med dig snart, vi hoppar godiset :) Jag kommer er så fort jag har fått pengar.. lagomt till våren ;)

Kram

2009-03-08 @ 16:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0