Still back drunk

Lördagkvällen började hemma hos Carina med en massa vin och fortsatte på Harrys dansgolv där det för ovanlighetens skull spelades bra musik (jag menar inte schlagerdansgolvet utan det andra). Natten slutade med ett "hembesök" (som Sandra skulle kalla det) hos mr booty call. (Nä, här lämnas inte ut några namn. I don´t kiss and tell som man säger, ialla fall inte på bloggen. :) ) Klockan halv sju på morgonen släpade jag mig hem med världens värsta huvudvärk. Sov några timmar, var upp och åt frukost och pratade i telefon med Carina, gick och la mig igen och sov till kvart i sex på kvällen. Helt förstörd, fast det hanns ändå med ännu ett "hembesök" innan söndagen var slut. :) Imorse vaknade jag med om möjligt ännu värre huvudvärk än gårdagen, och idag var jag dessutom tvungen att ta cykeln och släpa mig upp till universitetet för ett seminarie om omvårdnadsteorier, helt vidrigt, trodde jag skulle svimma flera gånger på vägen för jag mådde så dåligt. Först när jag och Sandra köpte dagens första kaffe och min huvudvärk helt mirakulöst gick över kom jag på att jag inte druckit kaffe på hela helgen för min kaffepress gick sönder på lördagmorgon. Jag som brukar drick minst två jättemuggar om dagen, inte konstigt att jag haft huvudvärk. Mådde ändå lite halvkasst resten av dagen, tror jag var bakis fortfarande så vid fyratiden fick jag äntligen ta cykeln hem och lägga mig på soffan och här ligger jag fortfarande.

Nu är jag i alla fall ledig ända fram till tentan nästa måndag, så nu blir det massa plugg, Ikea med Sandra och lite jobb på Duvan.

Här är lite bilder på Carina på dansgolvet i lördags. Min mobilkamera måste vara den sämsta någonsin, men ni får stå ut med det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va duktiga vi var idag ;)



Du tog inte illa upp över bilden?

Isåfall tar jag självklart bort den =)

KRAM

2009-03-23 @ 23:47:05
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0