Den rätte för Rosing


Få människor är så pinsamt patetiska som Linda Rosing. Jag plågas och skäms av att titta på hennes dejtingprogram, så varför, vaaarfööör, tittar jag ändå på det varje vecka?? Det enda jag kan komma på är att mitt eget liv känns lite bättre då...

Idag har jag jobbat på Life. Precis när jag moppat klart golvet imorse lyckades jag välta skurhinken och fick stå och torka upp flera liter vatten med en halvkass mopp och en massa papper. En stund senare spiller jag ut kaffet på det nytorkade golvet istället, plus att jag välte omkull allt jag kom i närheten av. Dagen började inte så bra med andra ord. Strax efter två kom Niclas in.  Vi hann inte jobba så länge innan brandlarmet gick som vanligt (händer mer ofta än sällan på Mitticity av någon anledning, och varje gång är det falsklarm) så vi fick stå ute och frysa medans brandmännen (nåt positivt med alla falskbrandlarm i  alla fall :) ) gick in och kollade läget. Förutom all dramatik så var det en lugn dag på jobbet i alla fall. :)

Nu är det dags för Desperate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0