Dagens tenta

Vet inte riktigt hur det gick på tentan idag. Skrev massor men var inte helt hundra på nåt nästan kändes det som, så det kan faktiskt ha gått hur som helst. Efter ca två timmar upptäcker tentavakterna att det saknas 17 frågor på den andra delen av tentan som de måste springa och kopiera upp. Var redan trött nog i huvet när dagens tredje tentahäfte dunkade ner på bänken, härligt. Efter tre timmar hade jag fått nog i alla fall och struntade i tre av frågorna som jag kände att jag inte hade energi till att ens försöka improvisera fram ett svar på. Nu återstår tre veckor av spänd förväntan tills resultatet kommer.

Kvällen blir lugn i alla fall, sitter och vila min hårt ansträngda akademikerhjärna med lite pärlarmbandspyssel. Måste ägna mer tid åt kreativa roliga saker som att sy och göra smycken och mindre tid åt TV och internet som egentligen inte alls är speciellt roligt faktiskt. (Förutom några livsviktiga tv-serier då förstås och lite bloggande :) )


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men oj, va duktig du var!!!! Strongt gjort!!!



Jag kommer som sagt på det obligatoriska imorn om febern lugnat sig! Jag brukar bara ha feber ett par timmar men nu är det andra dygnet... Så drygt!!



Hoppas du mår bra och haft en mysig kväll. Kramar

2009-03-31 @ 21:28:00
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0