After work

Igår kväll var jag och Carina på after work på Blue moon. Vi satt och drack, pratade och tittade på folk. Bland annat ett sunkigt wt-par i övre medelåldern i alldeles för tajta kläder som satt och hånglade upp varandra i en av sofforna endast ett par meter från vårt bord. När äckelgubben körde in handen under tantens kjol blev det lite väl äckligt dock och vi fick försöka vända blicken åt ett annat håll. Ett par meter bort åt andra hållet satt ett stackars par och försökte ha en romantisk middag med levande ljus och grejer mitt i eländet. Åt det tredje hållet stod min syster med sina tjejkompisar och dansade loss till bandet som spelade, de gick vidare ganska fort dock, jag hann inte ens säga hej. Kvällens höjdpunkt var nog när Carina sa att hon tyckte att Håkan skulle spela där istället och bandet en halv sekund senare börjar spela Kom igen Lena. Jag tyckte Carina skulle börja önska fler saker, typ; jag önskar Alexandra skulle vinna en miljon... Blue moon brukar ju dö rätt tidigt på fredagar av någon anledning så vi gav upp och gick hem redan vid halv tio vi med. Gjorde ett tappert försök att få lite "kärlek" från mitt booty call när jag kom hem med han hade tydligen andra planer så jag gjorde en omelett och tittade på Samantha Who istället. Ikväll blir det utgång med Carina på riktigt, vi vet inte riktigt var vi ska än dock. Nu ska jag plugga farmakologi i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja heja att du får ligga ;)

2009-03-21 @ 16:02:04
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0