Grå regnig vardag



Usch vilken grå och tråkig dag det är idag. Försökte mig på en power walk upp till krp på förmiddagen där jag skulle möta Sandra men det blåste så hemskt att jag gav upp och tog bussen istället. Väl där gick vi hem till min syster och hämtade min gamla cyckel som Sandra skulle få. Sedan tog jag bussen hem igen och gjorde mig en laxomelett till lunch. Nu har jag precis tillbringat två timmar med att titta på säsongens två sista avsnitt av Grey´s och gråtit en skvätt, usch va bra och spännade det är. Vet inte riktigt hur jag ska stå ut tills nästa säsong börjar. Jaja, dags att återgå till verkligheten, ska försöka få iväg ett mail till studievägledaren, det börjar bli lite tajt om tid nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

pissväder kan man säga!

trevligt att jag hamnade med dig och Sandra på samma avd. på en del av praktiken! =)

trevlig sommar!

kram/Sandra

2009-06-04 @ 19:22:04
Postat av: Niklas C

Svar: Tack så jättemycket sötis =) Kramar om hårt

2009-06-04 @ 19:54:06
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Linda

Hej! Roligt att du lämnade en kommentar! :)

Det var paton som jag skrev idag, som för en gångs skull kändes bra.. Hade seminariet idag & det var ungefär samma nivå som på alla andra, skönt! =)



Ha en jättebra sommar! Kommer nog kika in här då och då med lite kommentarer. :)

Kramar

2009-06-04 @ 22:51:34
URL: http://lindali.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0