Tankar om reinkarnation

Idag har jag ringt och beställt tid hos veterinären åt Esmeralda som fått såriga eksem i nacken. Stackars liten, det kliar så på henne men eftersom hon både äter, dricker och inte verkar må dåligt i övrigt så trodde de inte hon behövde komma in akut i alla fall. Jag får fortsätta badda med Desivon ett par dagar till, det verkar som att det hjälper lite i alla fall både mot klådan och såren.

Här ligger hon på sin nya favoritplats och spanar.


Jag har hört att om man vill veta vem man varit i sina tidigare liv så är det bara att titta på vem man varit fram tills ca 30 års ålder för fram tills dess består personligheten av fragment av tidigare liv. När det gäller mig har jag då kommit fram till följande fyra slutsatser:

1. Drag Queen


2. Halvkass skådis


3. Slav
    (hade ingen riktig bild på mig från den här tiden, kanske lika bra det, ingen period man vill minnas direkt)


4. Någon form av medicinkvinna som bodde ensam ute i skogen med sin katt och botade sjukdomar med mystiska hopkok
   +

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt att du är "halvkass" skådis =)

2009-06-08 @ 21:06:57
Postat av: Anonym

glömde skriva att det var jag som skrev förra inlägget

/Sandra

2009-06-08 @ 21:07:49
URL: http://ingenarsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0