Nära Friskis o Svettis-lokalen?

Va? Vart ligger detta??

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5321121.ab

Appropå ämnet rasism, är det någon mer än jag och min vän Therese som uppmärksammat den smygrasistiska stämningen som ibland pyser ut på Friskis spinningpass? Vid ett tillfälle var det en instruktör som utan att skämmas drog ett rasistiskt skämt mitt under passet, och vid ett annat tillfälle tycktes N-ordet i kombination med ett annat nedsättande ord skymta förbi i en låttext... Och nu kvarteret "Negern" på det. Vart är världen på väg egentligen?

Nä, jag återvänder till den bättre världen (även kallad Sim City) en stund till...

Kommentarer
Postat av: Jjoohhaann

Kv Negern ligger vid gamla badhuset, Winn hotell och runt där.



Är det förresten en medvetet riktad reklambanner här ovanför? Salva mot ändtarmsbesvär...

2009-06-06 @ 11:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0