Michael Jackson

Satt uppe och spelade Sims 3 till ca kl 2 inatt (ja, jag vet...beroende ;) ), när jag skulle stänga ner och släpa mig till sängen gick jag in på Aftonbladets hemsida en snabbis och möts av nyheten att Michael Jackson avlidigt bara någon timme tidigare. Jag var väl inget större fan av honom egentligen, tyckte väl att en och annan låt var bra när jag var yngre men inget mer än så, ändå känns det nästan fel att inte uppmärksamma det här idag. Det är så tragiskt, men ändå inte särskilt förvånande.

R I P
En själ som behövde åka hem har fått göra det...


Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar: Det var på fujidirekt.se jag framkallade bilderna =) Kram

2009-06-26 @ 22:47:33
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0