Jag vill också gifta mig med Alex Karev...!

Imorgon är det sista dagen i skolan, äntligen, det finns inte ord som kan beskriva hur trött min hjärna är efter denna termin. (Fast det har ju berott på andra saker än bara skolan också...) Idag har jag i alla fall suttit och förberett mig inför morgondagens seminarie, fruktansvärt tråkigt, men som sagt en sista kraftansträngning får man väl så lov att göra. Efter imorgon är det ju över.

En pluggpaus var jag i alla fall tvungen att ta. Tittade på Grey´s-avsnittet som jag missade i onsdags när vi hade klassfest (det är tur att Free TV finns i sådana lägen) och usch vad jag har gråtit. Grey´s är nog den enda tv-serien som blir bättre och bättre för varje avsnitt. Nu ska jag försöka samla mig och ta tag i seminarieuppgiften igen, iallafall i en timme till, det är ju Ugly & Desperate-kväll ikväll också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0