Ettårs-kalas!


Födelsedagsbarnet äter jordgubbar och grädde, tur att det finns heltäckande haklappar...


Här öppnar hon presenter med pappa...

Igårkväll var jag hemma hos syster, vi grillade, drack vin och hade lite välbehövlig terapi. Eftersom jag fyllde år i onsdags åt vi tårta också och jag fick presenter; en ljud-bok (heter det så? en bok på CD alltså) som hette En kvinnas resa och en spanska-ordbok. Trevligt trevligt!

Syster och en massa kött.

Ikväll blir det en lugn kväll, ska pyssla lite här hemma och ladda inför den kommande veckan, då jag kommer att ha fullt upp. Imorgon ska jag ringa ett samtal och ta reda på om jag vågar berätta det som jag vill berätta för alla jag möter på gatan :) , sedan blir det lite olika förberedelser inför det under resterande veckan. Ska även på möte med studiehandledaren på torsdag, äntligen! Usch, va bra allting känns just nu, det är nästan lite läskigt. lite för bra för att vara mitt liv liksom... Jag ska ju vara en sån där bitter och miserabel människa som kastar onda blickar på lyckliga människor, inte gå runt och själv vara glad och känna mig hoppfull inför framtiden...what´s up with that?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker det är kanon att du känner så! För det stämmer som de sa i Grey´s förut att det är de som inte vet vad de vill som lider mest!! Så det är super bra att du vet vad du vill och kämpar för att få det ;)





Haha. Mina sport kunskaper ja?! Mer så att pappa och brorsan tryckt in saker i skallen på mig för här hemma är det sport all day long! ;)



KRAM

2009-06-07 @ 20:48:11
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter spännande =) hoppas allt går din väg

kram Sandra

2009-06-07 @ 22:02:19
URL: http://ingenarsomjag.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Svar: Haha jag och Maria skrattade hur mycket som helst när jag publicerade "porrbilderna" i bloggen ;)



Ja min helg var jätterolig =) Din med?



Kraaamar

2009-06-07 @ 22:38:16
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Niklas C

Vad nyfiken jag blir på vad det är du vill berätta för alla =) och vad kul att du mår så bra...



Kramelikramizzzar ;)

2009-06-08 @ 08:56:52
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0