En bra dag

Jag överlevde seminariet idag, men har fortfarande inte fått tag i studievägledaren. Ska försöka maila henne imorgon och boka tid.

Ikväll har jag och Sandra suttit på Bishops uteservering och druckit en flaska vin och firat att vi klarat oss igenom ett och ett halvt år av ssk-utbildningen. Jag fick ett fint kort och två trisslotter i födelsedagspresent. Tack för en trevlig kväll Sandra! :)

På väg til Bishops tittade vi in på jobbet en sväng och jag fick en flaska spanskt "kärleksvin" av min fru Carina med en liten Amor-figur på och en påse torkade jordgubbar och mörk choklad. Så fint! :)



Sandra, min partner in crime, och jag delar på en vinflaska och pratar om tider som varit och framtidsplaner.


Tack alla söta fina som har sms-at och facebookat och grattat mig idag!! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som du hade en trevlig födelsedag =)

kram Sandra

2009-06-04 @ 10:50:36
URL: http://ingenarsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0