Waaarm ! ! !

Igår var det meningen att jag och Carina skulle sitta hemma hos henne och dricka ett glas vin och sedan ta oss ner på stan för att titta lite på Rix FM-festival och roligt folk. Så blev det inte riktigt. VI fastnade hemma hos henne på köksgolvet (den "svalaste" platsen i lägenheten) där vi satt och svettades, drack kokos-Bacardi med ananasjuice och hade djupa diskussioner om livet. De djupa diskussionerna gjorde att vi totalt glömde bort tiden och helt plötsligt var klockan elva på kvällen och vi insåg att vi hade missat hela festivalen. Vid det här laget höll vi på att kvävas i hennes stekheta lägenhet så vi bestämde oss för att fortsätta våra livsfunderingar på en uteservering istället. Det blev en supertrevlig kväll som det alltid brukar bli när jag umgås med "min fru".

Nu ska jag se Super-size vs superskinny, sen blir det nog inte så mycket mer ikväll. Imorgon ska jag upp tidigt och mata systers katter (då hon är på semester i några dagar), sedan blir det jobb och på kvällen blir det fest med Therese.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst e det hett? Det var längesen jag svettades så många dagar i ett sträck ;)

Idag har vi dock regn men lika jäkla varmt för det. Hur har ni det i K-stad idag?

KRAM

2009-07-03 @ 10:18:25
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0