These foolish games

Nyss hemkommen från fest på Lamberget. Lite småfull men ändå nykter nog att inse att jag ska upp och jobba imorgon och bör vara någorlunda representabel för företaget. Dessa två valde dock att fortsätta kvällen på Ankan när jag begav mig hemåt för att hälla i mig en liter vatten och hoppa i pyjamasen:


Petra och Tessy, hetast på festen ;) och lite mer på G än yours truly, i alla fall ikväll. Men vi får ta igen det nån kväll när jag inte ska upp och jobba nästa dag.

En tjej trodde jag var från Jugoslavien ikväll för att jag var mörk och hade blå ögon, det tar jag som en komplimang med tanke på att jag vill lämna landet och faktiskt alltid känt det som att jag inte hör hemma här. (Fast jag ska ju tydligen ha kopplingar till Spanien från tidigare liv istället för Jugoslavien, så jag är ju på väg åt rätt håll i alla fall. Fast jag får fejka mörkheten med hårfärg och brun-utan-sol :) ) Vet inte riktigt vart jag ville komma med detta, en liten parentes bara...

Nä nu blir det pyjamas och vatten och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0