Saker jag kommer sakna med Sverige

- Alla underbara fina vänner; min fru Carina, Tessy och Belle, Johan Atosht, Anneli, Sandra, Sandra, med flera, med flera...

- Kära familjen, särskilt syster-yster. <3

- Alla på jobbet; mr Nicelas Bond, Lisbet, Elsie och Eva.

- Klassen på ssk-programmet; Sandra, Ewa, Emma och alla andra...

- Mina bebisar; Oskar, Esmeralda och Ior. <3 <3 <3

- Att ha ett roligt, relativt välbetalt extrajobb, en fräsch, centralt belägen lägenhet och en någorlunda stabil ekonomi.

- Gå på Håkan Hellström med min fru.

- Odubbade tv-program, tur att det finns Project Free TV, vägrar se Grey´s dubbat till spanska.

- Äta mat regelbundet. (Okej riktigt så knapert kanske det inte blir, men nästan...)

- Kunna gå och handla utan att oroa sig för om man kommer kunna kommunicera med butikspersonalen.

- Kunna gå till jobbet utan att behöva oroa sig för om man kommer kunna kommunicera med kollegorna.

- Människor som använder ord som gött, gört och bamba i dagligt tal.

Det kommer dock att vara värt att sakna allt detta för jag kommer att slippa panikångesten och de depressiva tankarna och tycka att det är värt att kliva ur sängen om mornarna. Dessutom räknar jag ju stenhårt med att alla i familjen och vän-skaran kommer och hälsar på. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0