Min blogg-stalker är tillbaka

Värst vad det tidigare inlägget retade upp vissa, jag syftade verkligen inte på någon specifik person utan snarare mer allmänt white trash-människor som jag och andra stött på i livet som skyller sin livssituation på samhället istället för att ta tag i det och göra något åt saken. En släkting till mig (son till ensamstående undersköterske-mamma för övrigt) blev nyligen utskälld för att han var "född med silversked i munnen" av en främmande människa på bussen som själv såg sig som ett offer i det svenska samhället som aldrig fått någon riktigt chans i livet, trots existerandet av komvux, högskoleprovet, universitetsstudier med CSN-pengar, diverse KY-utbildningar och andra livlinor som kan hjälpa dig till att få ett vettigt arbete.Jag ser verkligen inte ned på lågutbildade människor i allmänhet, så länge man är lycklig så får man göra vad man vill med sitt liv, oavsett om man är städare, rörmokare eller civilingenjör.

Beträffande Victoriaklinikens ekonomi kan jag tyvärr inte uttala mig, vi får helt enkelt hoppas att de överlever utan mig som patient.

Dina övriga påståenden ser jag som ogrundade personangrepp och kommer därför inte att bemöda mig med att besvara dem.

Önskar dig ett gott liv vad du än tar din an, och säkerligen har du bättre saker att lägga din energi på än att skriva elaka anonyma kommentarer på bloggar, eller?

Mvh Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen. Hur har du det i K-town? :)



Läste den där kommentaren och det är ju så man blir rädd alltså. Vilken jä*la låg och pinsam människa måste hävda sig själv genom att skriva något så elakt! Nä fy!



Du är verkligen så himla bra och förtjänar allt det bästa!! Ta hand om dig! Kramar

2009-07-11 @ 17:21:29
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0