Esta es mi Esmis



Var uppe tidigt imorse för att plocka lite innan förbesiktningen av lägenheten. Det gick bra dock, klösmärkena från fröken Esmeralda på sovalkovsväggen behövde jag inte betala något för som jag hade befarat eftersom väggen redan var skadad sedan tídigare hyresgäster. Eftersom jag var uppe i tid imorse och jag inte börjar jobba förrän 14.15 så har jag passat på att plugga lite spanska nu på förmiddagen. Jag har bland annat lärt mig att säga vad klockan är. Nu ska jag dricka lite mer kaffe och plugga lite till.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen! Hur går det med allt? Hittat några du ska läsa tillsammans med? Lägenhet?



KRAMAR

2009-07-07 @ 13:59:45
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0