Spelande sköldpaddor o Fish-o-rama

Har haft besök av Therese och Isabelle idag. Vi hade en mysig eftermiddag där vi lekte med Isabelle, pratade lite om mysteriet med det motsatta könet, matade Isabelle med Fish-O-Rama (Thereses hemmagjorda barnmat) fast det mesta hamnade nog på mina byxor. :) Isabelle tittade på Ior och försökte leka med Esmeralda, Esmis var inte lika sugen på det dock. Therese gav mig ett jättebra tips på vad jag kan ha på väggen i sovalkoven, vill ha något fint men som inte är en tavla då jag redan har två tavlor på ena väggen. Så Therese tipsade om en stor spegel med guldram, det kändes rätt direkt när hon sa det, men det är svårt att hitta en som passar har jag upptäckt. Jag vill ha en som är ganska stor, minst 1 meter bred och har en tjock guldram i lite rokoko-stil, som helst inte kostar flera tusen kronor. Detta är tydligen en svår kombination upptäckte jag när jag surfade runt alldeles nyss. Så om någon har något bra tips var man kan hitta någon sådan så tas det tacksamt emot.

Vi försökte få till en bild där Isabelle skrattade men varje gång började hon skratta precis efter vi tagit bilden.





Kommentarer
Postat av: tess

Bilderna blev jättefina ju :)

2009-01-17 @ 19:52:24
URL: http://www.nogg.se/fimp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0