Trött kyckling

Idag hade vi en jätteintressant föreläsning om demens. Vi fick lära oss massor som man kommer att ha användning för på praktiken som börjar nästa vecka. Annars känner jag mig ganska omotiverad i skolan just nu, allt vi gör känns tråkigt och jag har jättesvårt att koncentrera mig. Jag hoppas att det vänder snart annars kommer det här att bli en väldigt lång vårtermin. Trött är jag också, ialla fall fram tills dess att jag går och lägger mig då får jag helt plötsligt en miljon saker att tänka på och så ligger jag vaken i flera timmar. Usch och blä för allt! Jag längtar till sommarlovet! Nu ska jag krypa ner i sängen med en film och drömma mig bort till en bättre värld.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du sov gott inatt. Jag vakna halv tolv idag =)



Nu slappar jag för fullt. hehe. Vad har du för dig?

Kram på dig

2009-01-29 @ 13:56:25
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0