Tillökning


Idag flyttade Ior äntligen in, några månader senare än planerat, men nu är han på plats. Oskar och Esmeralda har ännu inte hälsat på sin nya lillebror men Oskar verkar väldigt nyfiken på vad det är för skumt akvarium som tillkommit i inredningen. Det finns inte så mycket dekorationer i akvariet än men jag tänkte att så fort jag får lön så ska jag åka ut till Arken och handla roliga saker. Jag hittade knallrosa och neongult grus där idag när jag köpte sköldpaddsmat, men efter en hård blick från Patrik och en påminnelse om att han faktiskt är en träsksköldpadda och inte gillar psykedeliska inredningar tvingades jag inse att det inte var någon bra idé. Så det får nog bli ett klassiskt sjunket piratskepp och en fin bakgrundsbild som man kan klistra på baksidan av akvariet istället.
Nu ska jag tentaplugga resten av kvällen, imorgon är det metodtenta.

Oskar undersöker:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, va söt han var den lille!!!! Passar ju utmärkt på byrån där!



Jag har sovit i te timmar nästan, snacka om att luften går ur en =)

KRAMAR

2009-01-12 @ 15:54:41
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu har jag lagt upp mitt "hej Gud" på bloggen. Fast ja snyggade till detlite så det blev lite roligare. Ibland inser man att man är sjuk =)



KRAM

2009-01-12 @ 16:34:42
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0