Okej, jag erkänner...


...jag har ett problem...

Idag har jag varit ledig. Vanligtvis brukar jag ägna såna dagar åt att städa, plugga och annat som man aldrig hinner med annars, men idag har jag inte gjort något vettigt alls. Har inte pluggat, har inte burit upp saker på vinden från min garderob- och skåp-rensingsdag, har inte lagat matlådor, har inte handlat "inredning" till Ior, allt som jag hade planerat att göra idag. Snart ska jag i alla fall iväg på spinning med Therese, förhoppningsvis får jag lite energi så jag orkar sätta mig och läsa två artiklar om feber ikväll som jag egentligen skulle ha läst nu under dagen.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va e det för uppgift? jag har noll koll =)



Jag kommer nog till skolan till tio imorn, ewa å de åter också in lite senare.

Hoppas träningen är skön!!! KRAMAR

2009-01-29 @ 17:43:53
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0