Måndag

Idag har jag fått ganska mycket gjort faktiskt. Dagen började vid halv åtta imorse när jag gjorde Sandra sällskap till sjukhuset. Vi insåg att vi skulle vilja tillbringa en dag på sjukhuset i studiesyfte och bara observera hur allt går till. Det är ju en viss skillnad att jobba med dementa på ett äldreboende och med andra patienter på ett sjukhus, så det skulle kännas bra att få en liten förhandstitt inför kommande termin som i princip bara är praktik, och förhoppningsvis då på sjukhuset.
Efter läkarbesöket gick vi in till stan och jag tog bussen till Willys och handlade, sedan bar det av hemåt för att jobba med en tråkig skoluppgift som ska vara klar till imorgon. Hamnade i en msn-diskussion med Kenneth om tänkbara karriärmöjligheter och av någon anledning kom vi  fram till att det kunde vara lönsamt att öppna eskortfirma tillsammans. Självklar är det Kenneth som får göra grovjobbet, jag ska bara vara hans pimp som håvar in alla pengar. :)
Ikväll ska jag på box med Therese, första träningspasset på Friskis, ska bli kul. Har tränat på Sats förr i tiden men pga min knapra studentekonomi var jag nu tvungen att leta mig ett billigare alternativ. Dessutom får jag ju träna med Therese nu också. Så idag har jag även varit på stan och inhandlat ett par nya träningsskor. Dessutom kom mina nya träningskläder från H&M idag, så nu känns det extra roligt att gå på box ikväll när man får ha nya fina kläder. :)

Så där kommer jag också att se ut snart, vänta bara...

Kommentarer
Postat av: Johan

Vaddå, kommer du alltid se ut sådär? Verkar jobbigt att gå så bredbent...

2009-01-27 @ 11:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0