Kunskap är en kvalitativ förändring av individens syn på omvärlden.

Jag har världens knäppaste katt, hon heter Esmeralda. Imorse storstädade jag badrumsskåpet och rensade ut och slängde sånt som jag egentligen inte använder utan som bara tar plats i väntan på bättre tider.  Jag satt på golvet med små högar av gamla smycken, nagellacksflaskor, ögonskuggor mm och sorterade. Helt plötsligt inser Esmeralda att hon är sjukt gossugen och bara måste vara i centrum för mattes uppmärksamhet på en gång. Så hon kommer in i badrummet, trampar runt lite mitt på högen av grejer och lägger sig till slut tillrätta och börjar spinna. Haha, så himla söt. Jag klappade lite på henne tills hon var nöjd och själv avlägsnade sig från smyckeshögen så jag kunde forsätta med mitt projekt.

Nu försöker jag tentaplugga istället, det går sådär, för det är så sjukt tråkigt. Önskar Esmeralda ville komma och lägga sig på mina böcker istället men det gör hon inte. Hon tycker förmodligen också att jag borde plugga.


Min smarta kisse:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha!!! Snacka om att vilja ha uppmärksamhet =) Goding!



Jag pluggar lite också nu. Sitter och förhör mig själv typ!!=)

KRAM

2009-01-09 @ 13:38:39
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0