Katastroftenta!

Det är nästan så man kan tro att jag var påverkad av någon form av illegala substanser när jag skrev tentan igår, men det var jag inte, så inte ens det kan jag skylla på... Har nog aldrig skrivit en så katastrofal tenta någon gång, när jag egentligen borde lyckas ganska bra med tanke på att jag läst forskningsmetod förut. Men nej, jag missförstod frågor och svarade något helt annorlunda än det som efterfrågades. Jag missade frågor på grund av att jag helt enkelt inte såg dem och jag blandade ihop frågor och skrev rätt svar men på fel fråga. Jag kan nog bara be till Gud att jag åtminstone lyckats skrapa ihop till ett G så jag slipper göra om den. Metodtenta är nog bland det tråkigaste som finns. Kanske Sandra kan tänka sig att inkludera mig i sitt nästa samtal med den vise mannen, de verkar ju ha blivit rätt tajta. :)

Igår fick jag ansökningspapper från CSN inför vårterminen. Enligt dem ska jag tydligen läsa fristående kurser under våren, inte forsätta på sjuksköterskeprogrammet. Jag gissar att Antagningens inkompetenta personal har något med detta att göra, så jag får ringa till CSN under dagen och försöka reda upp missförtåndet.

Nu ska jag läsa min skönlitterära bok som jag ska beskriva en omvårdnadshandling i samt skriva en recension på till torsdag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det vart kanske inte så många fel iallafall och förhopningsvis bara på 1poängs frågor. Jag håller alla tummar att vi alla klarar den.



Jag har gjort recentionen men en händelse är ja fast på. SKit svårt ju!! UHHH!!



KRAM

2009-01-13 @ 15:01:24
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har inte du problem med att CSN missförstår dig ganska ofta? Fick min första inbetalningsblankett idag, nu ska de ha tillbaka slantarna.

2009-01-13 @ 18:33:52
Postat av: Anonym

9coSoLn6kJ:www.southmoonunder.com/bvc/andrew-marc-lauren-coat-133358BLCK.html+Marc+Lauren&hl=sv&ct=clnk&cd=2&gl=se&client=firefox-a" rel="nofollow">http://74.125.77.132/search?q=cache:n9coSoLn6kJ:www.southmoonunder.com/bvc/andrew-marc-lauren-coat-133358BLCK.html+Marc+Lauren&hl=sv&ct=clnk&cd=2&gl=se&client=firefox-a

2009-01-13 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0