Blääääääääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nog nu! Jag vill flytta! Jag vill inte bo här mera och gå till jobbet varje dag och svara på samma frågor och göra samma saker varje dag. Jag vill ha något mer givande att göra. Rita, sy, prata spanska, träffa nya människor! Prova på en ny miljö! Ge mig!! Så fruktansvärt uttråkad nu så det är inte sant. Orkar ingenting, allt är så tråååkigt!!! Jag är så ostimulerad och rastlös men ändå trött. Längtar till oktober. Hoppas hoppas jag hittar en lägenhet och en kattmamma snart så att jag får lite ny energi och hopp inför framtiden.  Nu ska jag duscha och hitta någon film på Free TV att krypa till sängs med. Tack och godnatt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0