Sökes:???

Mitt liv är inte så spännande just nu, därför jag inte bloggar så ofta. I och för sig kanske det inte är så spännande annars heller men då kan jag åtminstone låtsas som att det är det.
Igår fick jag med mig 1,5 kg tofu hem från jobbet, för att de går ut i datum på lördag, som jag ägnade kvällen åt att marinera med diverse smaker jag hittade hemma i skåpen. Det blev en med röd curry, en med basilika och örtsalt och en med vitlök och oliver. Idag ska jag ägna dagen åt att göra en massa matlådor med dessa och frysa in. Mycket spännande! För er som alltid undrat hur 1,5 kg marinerad tofu ser ut så kan jag stilla er nyfikenhet med denna bild:


Idag ska jag även ta cykeln upp tll Krp och mata min systers katter då hon är bortrest över helgen. Och sen, ja nu händer det grejer, ska jag eventuellt fylla på mitt solkort och lägga mig i solariet en stund också. Jag vet vad ni tänker, ni önskar att ni också hade mitt innehållsrika liv. Varje dag är ett äventyr som börjar i ögonblicket då jag kliver ur sängen. Nu ska jag dammsuga.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen!

Är det gott med tofu? Det har jag aldrig smakat tror ja =)



Blir det nå drag i påsk?

Jag har inte kollat nå mer efter en artikel, MÅSTE ta tag i det... skäms på mig. Allt annat e klart iallafall

KRAMAR

2009-04-10 @ 14:05:31
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Niklas C

Svar: Tack =) Min lilla blogg blev så stolt när han fyllde 1.. Hehe

2009-04-11 @ 15:50:28
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Niklas C

Svar: Tack =) Ja, jackan kommer jag se till att använda så mycket som möjligt =) Synd att du inte kunde använda stövlarna mer..



Kraaam

2009-04-11 @ 16:05:54
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0