I <3 IKEA?

Sitter just och tittar runt i min lägenhet och inser hur lite som faktiskt inte är från Ikea. Det finns en byrå som jag ärvt av min farmor, sen finns det tv´n och Iors akvarium, dessa är inte köpta på Ikea av den ankla aledningen att de inte säljer tv-apparater och akvarium på Ikea. Hade de gjort det...ja då vet vi förmodligen hur det hade gått. Jag skulle ha lagt upp lite bilder på min lägenhet som äntligen är färdiginredd men ni kan lika gärna surfa in på Ikeas hemsida och ta er en titt där, det blir ungefär samma resultat. Istället lägger jag upp lite bilder på en lägenhet som jag är rejält avundsjuk på, den tillhör Jessica Stam. Jag är smått kär i den lila puffen och den svarta lampan med guldfoten. När jag blir lika rik som henne ska jag också ha ett lika vackert inrett hem:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0