Flyttar snart!

Hmm, känns som att jag överskattat storleken på min 30 kvadrats lägenhet en aning. Jag var ju dit ikväll med lite kartonger och insåg ganska snabbt att jag nog inte kommer att få plats med alla möbler som planerat. Konstigt att man mindes det som mycket större. Antingen så har jag växt jättemycket sen jag var där sist eller så, vilket kanske är mer troligt, upplevde jag det som större då för jag var van att leva på 19 kvadrat sen tidigare. Nu har jag ju gått från 55 kvadrat till 160 kvadrat och ner till 30 kvadrat, en anings skillnad. Det ska i alla fall bli roligt att få flytta hem och göra iordning där med massa nya möbler och saker. Imorgon ska det köras flyttlass och packas upp, sen till helgen åker jag och Anki till Ikea och spenderar mina sparpengar. Och förhoppningsvis kan jag, katterna och Ior flytta in på lördagkväll. Jag är ju Iors nya fostermamma. Hans pappa tycker nämligen han är för tråkig... Stackars lille Ior, hos mig ska han få all den kärlek han behöver. Hoppas Oskar och Esmeralda blir glada över att få en lillebror också.
Nu måste jag sova så jag orkar med att bära kartonger imorgon.

Ps. Msn är återfunnet... Ds.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det verkade som om vi hade rätt, kikade lite på nätet och där står det att Florence fick sjuksköterska att bli ett yrke.

Har inte kollat med Ewa än dock.

KRAM

2008-10-09 @ 20:34:01
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Johan

Dyrt, min vän (och mycket människoblod är). Jag är en ny vila, av cyber-rymden tunna har hittat och i den säsongen av staden jag häxa i, någon är upplyst? TIllfredatälld internt Karlstad har något av mål i VÄxjö med av Kajsa, min vän. Och Malmö betyder han har hittat idag Jens - en vän av detta jag inte i många år. Ciao och han han.

2008-10-10 @ 14:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0