Mmm, choklad...

Gårkvällen slutade med att Sandra kom förbi. Vi delade på ett par liter vin och förbannade oss över det motsatta könet. Runt halv tolv fick vi för oss att ringa och väcka en gammal arbetskompis bara för att småprata lite, vilket vi gjorde, två gånger. Det var säkert uppskattat.
Ikväll ska jag ha hemmakväll och vila upp mig lite. Imorgon ska jag jobba och sen ska jag och Sandra på sminkning och fotografering hos The Studio, och sen ska vi dricka lite vin igen. Nåt måste vi ju göra när vi blivit proffssminkade och snygga. :)
Nu ska jag nog se en film och äta lite Hälsochoklad, som vi fick på jobbutbildningen tidigare i veckan. Det är jättegod mörk choklad, 65 %-ig, fast förpackningen ser inte så upphetsande ut som ni ser.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha nee den burken såg inte så lockande ut. Men vad är det som gör den nyttig? Nyfiken Jag älskar ju choklad...

2008-10-18 @ 17:59:18
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Johan

Sär skrivning. Litar inte på produkter som producenterna inte ens kan stava namnet på.



Idag körde en polisbil på min cykel när jag var på väg hem från jobbet. Som tur var så ledde jag cykeln.



Kram

2008-10-18 @ 20:20:00
Postat av: Niklas

Svar ok.. Det visste inte jag =)



Men jag håller med Johan. Det ser inte så seriöst ut när det är särskrivet på burken... ler

2008-10-18 @ 23:07:57
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0