Teknisk som få

Jag kan stolt berätta att jag de senaste dagarna helt på egen hand har lyckats installera trådlöst bredband, bredbandstelefoni samt min nya skrivare. Jag är alltså någon som för några år sedan lyckades ha sönder min video för alltid när jag försökte pilla ut ett videoband som fastnat och som rätt nyligen lärt mig att föra över bilder från mobilen till datorn, och alltid ringt mina mer tekniska vänner för att be om hjälp när något skulle kopplas i, ur eller om. No more of that! Jag kan själv. :)

Idag fyller Sandra 26 år! Hurra hurra för henne! Alltså Sandra som jag går i skolan med, inte Sandra som jag tog bilder och drack vin med i helgen.

Sjuksköterske-Sandra/födelsedagsbarnet:


Andra Sandra:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi va gullig du är!!! TACK!

KRAM

2008-10-22 @ 15:27:49
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0