Sweet home Vikengatan

Varför kan jag inget om datorer? MSN har försvunnit spårlöst från min dator! Ja, det är sant, det går inte att hitta någonstans. Vaaarfööör händer sånt här alltid mig??


Oj nu kom det en kattunge och gick förbi på tangentbordet och skrev en massa saker. Det är så roligt för nu börjar de verkligen bli sociala. De klättrar upp för benen när man sitter i soffan och man kan lyfta upp dem och gosa en stund utan att de får panik och börjar skrika på mamma. Nu kommer en till. §5A (<-- Lille Maslow som har skrivit. Och nej de kommer förmodligen inte att få heta Freud och Maslow på riktigt sen även fast jag och syrran tycker det. Det är bara arbetsnamnen. De går även under namnen; Turbo och Diesel samt Jack Sparrow och Gaylord.)


Ikväll får jag tillbaka min kära lägenhet, äntligen! Inte för att jag inte trivts här men det är ju ändå nått visst med att ha ett eget hem där man kan vara för sig själv, och göra vad man vill när man vill. Om jag t ex blir sugen på att sitta naken i soffan och trycka i mig en hel chipspåse utan att dela med mig så kan jag göra det. Jag tycker visserligen inte om chips så det är väl inte särskilt troligt att det händer, men det är i alla fall teoretiskt möjligt om andan skulle falla på. Ikväll ska jag åka till lägenheten med några kartonger och ta lite mått för att se vilka möbler jag får plats med. Sedan blir det Ikea, antingen imorgon eller till helgen för inköp av det mesta. Jag ska köpa säng, garderob, vardagsrumsbord, badrumshylla och köksmöbler samt lite småplock. Nu blev jag så exalterad att jag måste gå in på Ikeas hemsida och titta på mina möbler en stund.



Hehe, kattungarna är så söta. Nyss for de omkring och busade som galningar, nu ligger de helt utslagna och sover på sitt favorittäcke på golvet tillsammans med mamma.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men åhhh, jag vill också gosa med kattungar!!!!!!!!!! :)



Hoppas packningen gick bra idag!! Shoppa lugnt!! :) Säg till om du vill ha hjälp.

KRAM

2008-10-08 @ 20:19:28
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0