Modeller för en dag

Igår var jag och Sandra och tog bilder hos The Studio, som åker runt i Sverige  och erbjuder gratis sminkning och fotografering, ville man ha med sig bilderna hem sedan var det dock mot en mindre avgift. Nej, nu ljög jag, en större avgift. Minsta antalet som gick att köpa var 10 bilder för 1950:- och då fick man inte ens bilderna utskrivna utan på en cd-skiva. Jag blev så stressad när jag skulle välja ut de 10 bästa bilderna av 65 att jag av någon anledning lyckades gå med på att ta det större paketet på 20 bilder för 2600:- Det var ju ändå "bara" 600:- mer resonerade jag då. För en stund lyckades jag glömma bort att jag blott är en fattig student som oftast inte ens har 2000:- kvar att leva av efter räkningarna är betalda. Ja, ja mat är väl ändå rätt överskattat, och ni som kräver julklappar av mig kommer var och en att mottaga en digital bild av mig i ett mail. Om jag nu inte blir så fattig att jag måste säga upp bredbandet också... :S
Nu måste jag plugga läkemedelsräkning, tenta på fredag och för att få godkänt krävs 100% rätt.  :S (igen)


Jag


Sandra

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh de var verkligen så himla fina. Ibland får man tänka att man bara lever en gång å unna sig själv lite skoj! ;)

KRAM

2008-10-20 @ 15:24:43
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Niklas

Shit vilka snygga bilder =) Lite dyrt, men det kan det ju vara värt =) En sån grej som är kul att ha =)

2008-10-20 @ 20:11:00
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Johan

Jag har sagt det förut men jag säger det igen - Du är het.

2008-10-21 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0