Mini-Brad?

Håller på att öva hjärt-lung-räddning inför kursen imorgon. Jag har blåst upp min MIni-Anne och kämpar med att klara kompressionerna. Satans vad jobbigt det är, man blir ju helt slut i armarna bara efter en omgång med 30 stycken.  Än har jag inte vågat att blåsa in luft i lungorna på henne. Inte för att jag är orolig för min teknik utan för att dockan ser ut som Gollum i ansiktet. Jag tittar upp i taket när jag gör kompressionerna och ber till Gud att hon inte ska vakna upp... Varför kan de inte låta nån het filmstjärna stå modell för HLR-dockorna? Typ en Mini-Depp eller en Mini-Angelina? Eller, åh, en Mini-Viggo Mortensen? Jag skulle köpa två direkt! :) Jag ska nog dra iväg ett mail till stiftelsen för HLR och föreslå detta.
Ja ja, åter till Creepy-Anne...

 

eller?


Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Nej, det är ju inte bra betyg på en skräckfilm.. Hahah...



Ja visst e kameran fin =) Jag älskar den =)



Hehe Viggo skulle ju inte vara helt fel att göra mun-mot-mun-metoden på ;) Hehe

2008-10-27 @ 20:33:03
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: JOhan

Helt raka och sträckta armar, så trycker du med överkroppen istället.

2008-10-28 @ 16:21:48
Postat av: Alexandra

Jag har ju raka sträckta armar och trycker med överkroppen, men det är jobbigt i alla fall. Plus att man får ont i händerna. Jag är nog inte lika stor och stark som du...

2008-10-28 @ 18:46:25
Postat av: Johan

Jag är störst och starkast. Tänk att jag alltid glömmer det så lätt..



Idag på judoträningen kräktes jag. Trodde det var en myt att man kunde träna tills man kräktes. Vegetarisk carbonara... Blä.

2008-10-28 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0