Läkemedelstenta

Tentan gick bättre än väntat men tyvärr inte tillräckligt bra eftersom man måste ha alla rätt. Jag vet åtminstone ett tal som blev fel. Det värsta var att jag förmodligen räknat ut rätt svar först men sen börjat tänka för mycket och fått för mig att jag gjort helt fel. Så jag räknade om på ett helt annat sätt som sen visade sig förmodligen vara fel eftersom alla jag frågade efteråt fått samma svar som jag fick första gången. Så himla typiskt om det faller på det talet...
Nu ska jag ägna kvällen åt att halvsova framför tv´n.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nästa gång kämpar vi mer! Tyckte vi va bra ändå, vi gjorde så gott vi kunde iallafall.

TAck för idag! KRAM

2008-10-24 @ 20:36:32
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0