Firar ensam solo men glad ändå

Fick VG på Hälsopsykologitentan ficka jag veta idag. Wiiee!! Skulle ut och fira ikväll men mitt sällskap skulle till Arena och min självförtroende fixar inte riktigt att hänga med människor som är hälften så gamla som jag så jag tackade nej. Jag tror jag har haft kul på Arena en gång, det var när jag och Therese var där och var så fulla att en av oss ramlade ner från bardisken, in i baren och den andra däckade på toaletten. Den kvällen var förmodligen rolig för att jag endast minns den i fraktioner. Så jag valde därför att stanna hemma ikväll och fira mitt VG med mig själv, ett glas vin och en massa 80-talsmusik. Kvällens favoritlåtar:



 Mycket skum video men mycket bra låt!


 Ahh, den som vore lika cool som Ankie Bagger...

Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Tack =)



Pussar från din lilla bög

2008-10-17 @ 20:16:04
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Niklas

Grattis till ditt VG =)



Hehe jag måste säga att eran kväll på Arena låter riktigt spännande ;)

2008-10-17 @ 21:49:42
URL: http://www.thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hehe. Låter nästan som oss förra gången vi va på Arena. Lammkötts hångel och spya ;) HAHA: No more no more.

Nä, nästa gång blir det du å ja, fylla och vuxen poäng =)

KRAMAR

PS. Jag är mycket stolt över våra VG. Vi är grymma!

2008-10-18 @ 16:11:14
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0