Dagens rykten

Fick av en källa höra att det på SJ går rykten om att Ingvar Oldsberg raggat på Björn Gustavsson (komiker-Björn, inte Dynamit-Harry) men blivit nobbad. Sedan fick jag höra att Ingvar under sin livstid varit gift två gånger och haft förhållanden med ett flertal kvinnor. Kan detta bero på att han hela tiden tycker att det saknas något i förhållandena med kvinnorna och därför söker sig till någon ny? Kan det möjligtvis vara en man som saknas i Ingvars förhålande? Är det dags att komma ut ur garderoben vid 63 års ålder? Det tycker i alla fall jag!

Dagens mest bisarra rykte måste ändå vara detta:

Nordman <3 Christer Pettersson

Hur uppstår ens något sånt???

Igår var jag och Niclas hemma hos Carina och umgicks. Jag och Carina tog ett glas vin (eller två) och Niclas åt sushi. Det var jättetrevligt som alltid. Carina läste lite ur en bok som hon håller på att skriva, jag ska inte avslöja några detaljer om den men den var jättebra och jag hoppas verkligen den blir publicerad när den är klar. Niclas åkte hem lite tidigare så jag och Carina satt kvar en stund själva och pratade och lyssnade på Håkan och drack en skvätt vin till. Helt plötsligt upptäckte vi att klockan var 12 på natten och vi båda skulle upp tidigt så jag cyklade hemåt i kylan.

Snart ska jag iväg och jobba på Duvan, sen ikväll ska jag och Carina på Håkan på Nöjes.

           

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så jätte kul ikväll!!!!!

KRAM

2008-11-01 @ 13:41:40
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0