Vill du gifta dig med mig Håkan? <3

Nu såg jag att det till och med står på framsidan av burken att den innehåller paraffin. Jag får behålla min njure med andra ord...

Sitter och lyssnar på Håkan och laddar inför fältstudierna imorgon. Jag är supernervös, men jag pratade nyss med min handledare och hon verkar snäll och hon ska dessutom komma och hämta mig på tågstationen så jag inte behöver irra runt i Kristinehamn och leta.

Förresten är det nån som kan svara på hur jag gjorde när mitt förrförra blogginlägg hamnade på Aftonbladet? Jag har nämligen ingen aning, har aldrig lyckats med det förut...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aftonbladet? Vart? Va häftigt =)

2008-11-17 @ 16:08:18
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Johan

Var du på löpsedlarna? Extra?

2008-11-20 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0