Min helg

Det blev inte rikigt som vi tänkt oss i fredags på Nöjesfabriken. När vi kom dit upptäckte jag att jag glömt min biljett hemma hos Carina i fyllan och villan tack vare ett spontant väskbyte alldeles innan vi begav oss. Det var ganska lång kö så jag sa åt Carina och Carina (Inte säskilt stor namnvariation i min umgängeskrets har jag upptäckt, är det inte Sandra och Sandra, så är det Carina och Carina. ) att ställa sig  där så länge medans jag hämtade biljetten. Tydligen gick kön ganska snabbt ändå så de hann in långt innan jag var tillbaka. Väl tillbaka vid Nöjes hade kön tredubblats... En halvtimme senare var jag äntligen inne men jag fick inte tag i Carina då hon råkat hänga in sin telefon i garderoben, så jag fick avnjuta Håkan helt allena. Jättelångt bak dessutom så jag fick inte ens nå bra bilder. :( Carina och Carina hade däremot hamnat längst fram fick jag veta senare.

Det här ska föreställa Håkan...

Resten av helgen har jag jobbat på MittiCity och vilat och tittat på film. Ville se nån halvläskig film eftersom det var Halloween och allt, men eftersom jag är nästan löjligt mörkrädd och skulle titta ensam så fick det bli mer äckel-skräckfilm än skrämsel-skräckfilm. Såg Pathology, om ett gäng patolog-interns som mördade folk och sen fick de andra utföra obduktionen och gissa hur mordet gått till. Vet inte riktigt om jag tyckte den var bra eller inte, rätt sjuk var den i alla fall. 

Idag har jag även sytt upp gardiner till köket och pajat min kära symaskin. :( Ska gå till Husqvarna-butiken imorgon och fråga vad som kan vara fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0