Fältstudier avklarade

Då har man överlevt tre dagars fältstudier på ett äldreboende i Kristinehamn. Jag var ju jättenervös innan, men allt har gått bättre än väntat. Alla var snälla och tog hand om mig, och inte blev jag slagen av någon heller. :) Jag är dock ganska säker på att äldrevården inte är något för mig, det är alldeles för lugnt och stillsamt. Jag behöver ha ett jobb där jag springer runt konstant i nio timmar och det hela tiden finns något att göra. Om man anser att McDonalds-tempo är normaltempo är det svårt att ha ett jobb där man kan sitta och fika 45 minuter åt gången flera gånger om dagen.

Nu ska jag titta lite på Project Runway och drömma lite. Sen ska jag försöka motvera mig att städa lite här.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ahhh fy va skönt att det är över nu. den här veckan flög iväg.

Jag hade en ganska tråkig dag.. tre timmar typ. Värdelöst!! =)



Jag ska inte plugga nå idag. Bara vara ledig behövs. Hur mår du?? Haft en skön dag?

KRAMAR

2008-11-21 @ 19:41:43
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Niklas

Svar: Ja visst är den =) Jag älskar den!

2008-11-21 @ 21:35:28
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: LindaLu

Det gäller att hitta sin balans. Med allt egentligen. Rätt tempo och takt i livet. Lagom är bäst som de säger!

Steg 1 avklarat:Nu vet du iaf att det inte är rätt sak för dig.

.

Ha en toppenhelg!!!

2008-11-21 @ 22:06:46
URL: http://lindalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0