Pluggdag

Det blev inget Ikea idag, ska ta det i helgen istället tillsammans med syrran. Upptäcker hela tiden mer och mer saker jag behöver till lägenheten, en fåtölj och nya gardiner bland annat så till helgen blir det storshopping med Ikea-krediten. Jag brukar inte handla så mycket på kredit nuförtiden (Anders lärde mig av med den vanan under tiden vi var tillsammans), men jag tänkte göra ett undantag den här gången. Det vore så himla skönt att äntligen bli helt klar med lägenheten och inte behöva vänta flera månader på att man ska ha råd att köpa allt man behöver. Så på lördag ska jag köpa:

- En fåtölj.
- Gardiner + gardinstänger till vardagsrummet.
- Lampa till sovalkoven.
- Svart och vit färg till köksmöblerna.
- En skohylla.
- Taklampa till hallen.
- En tavelram.
- Soffklädsel.

Nu ska jag sätta mig med patofysiologin och försöka lära mig någonting. Snart är det omtenta och denna gången måste det gå!!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag älskar mobilen =)

Den är vit och detaljerna är bankt röda. Inget brunaktigt.. Helt bankröda =)Så himla snyggt!

2008-11-04 @ 21:43:54
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com
Postat av: Sandra

Japp, vi fick mejl imorse av Carin!!! SKÖNT!!!

2008-11-06 @ 12:51:24
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0