Patotenta-försök 3

Har skrivit min andra omtenta i Patofysiologi idag. Den här gången var nog den svåraste av dem alla faktiskt. Jag skrev på nästan allt men det var mycket som jag inte var säker på och fick improvisera, får hoppas det funkar så jag slipper fler omtentor nu. Patrik berättade om en kille som vid sin sjunde omtenta kom dit i frack och högtidligt tände ett levande ljus på bänken. Jag lovar att föra den tradtitionen vidare om tillfälle ges, jag kan nog t o m tänka mig att ta med en flaska champagne och lite jordgubbar också istället för den vanliga vattenflaskan och mellanmålsbananen.

Ikväll blir det hemmakväll med katterna. Jag ska se Madagaskar på TV, den är så himla rolig, nog bland de roligaste tecknade filmerna som gjorts, tillsammans med Hitta Nemo och Aladdin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0